Apr 04

LEGO SERIOUS PLAY abil ärimudeli põhialuseid kirjeldamas

By Marko Rillo

Seoses ühe koolitusega võtsime Mart Kikasega ette ja tekitasime 4 lühikest videoklippi, kus näitasime, et mil viisil LEGO klotsidega lihtsaid ärimudeli elemente prototüübiks kujundada. Näite aluseks on pisike konsultatsiooniäri 🙂

Klient:
https://youtu.be/TlJ2_OkCKyw
Väärtuspakkumine:
https://youtu.be/aP1hOcxbS8Y
Kommunikatsioon:
https://youtu.be/RPTwggaGbvg
Tootmine ja tarnimine:
https://youtu.be/cxzYFgErqFg

Jan 30

Podcast: nähtused, mis kaotavad töökohad ära

By Marko Rillo

Rida trende ja megatrende kujundavad ümber inimeste elu, tööd ning seeläbi ka juhtimist. 30. jaanuari saade Juhtimislabor vaatabki, millised need trendid on ja millised töökohad kaovad ning muutuvad, sellest räägib saates rahvusvahelise kogemusega strateegia, innovatsiooni ja muudatuste juhtimise asjatundja ning Äripäeva Akadeemia koolitaja Marko Rillo. Saatejuht on Rivo Sarapik. Salvestatud Äripäeva Raadio Juhtimislaboris – esmakordselt eetris 30.01.2018 kell 16-17.00.

Kuula:

Nädala pärast võtame ette järgmise põneva valdkonna.


Seniks võid uurida tulevikutrendide tabamise ja uue Äripäeva Akadeemia koolituse kohta “Megatrendid ja Innovatsioon

Jan 30

Megatrendid ja Innovatsioon – osale koolitusel

By Marko Rillo

Uus koolitus koostöös Äripäeva Akadeemiaga:

Millised uuendused muudavad maailma ja kuidas neid enda jaoks tööle panna?
Uute tehnoloogiate arendamine ja nende kasutusele võtmine muudab ärimudeleid ja ühiskonda. Infotehnoloogilised uuendused loovad võimalusi toodete arendamiseks, klientideni jõudmiseks ja muudeks lugematuteks tegevusteks. Seepärast on oluline olla pidevalt kursis maailmas toimuvate arengute ja megatrendidega, mis võimaldavad olla uuendusmeelsed ning püsida konkurentsis.

Ainuüksi uuendustega kursis olemisest aga ei piisa, et tekiks arusaam, kuidas nendest organisatsioonile kasu võiks olla. Oluline on omandada tööriistu, mis aitavad äri ümber mõtestada ja loovalt kujundada. Annan koolituspäeval ülevaate maailma muutvatest megatrendidest, infoallikatest ning tööriistadest, mis võimaldavad uuendused organisatsiooni viia.

Loe edasi

Jan 26

Kuidas teha unistuste äri – päris oma autofirmat?

By Marko Rillo

Me elame praegu ajajärgul, kus oma uuenduslikke lahendusi autotööstusele on loomas Apple, Samsung, Intel, Cisco, Oracle, Google, Microsoft, NVidia, Texas Instruments ja Amazon. Kõik klassikalised tehnoloogiafirmad. Üllatuslikult on isegi Facebook patenteerinud tehnoloogia, mille abil ühendada sõiduvahendid nende sotsiaalse augmenteeritud reaalsusega.

Loe edasi

Jan 17

Uutesse kõrgustesse pisipakkide logistika vallas

By Marko Rillo

… ehk – milline on Sinu kodu postkast tulevikus?

Pisipakkide logistika innovatsiooni vallas on eestlased esirinnas. Kilpkonna-sarnased Starshipi pakirobotid on mõõtnud mitu aastat noorte saatjate tähelepaneliku silma all Mustamäe tänavaid. Tänaseks on nad viimase etapi testimisel paljudes suurlinnades üle maailma. Mullu suvel ilmusid meie kaubanduskeskuste juurde Cleveroni pakiliftid. Täna kasutavad neid juba USAs Walmart ja Hispaanias Inditex, mida laiem üldsus tunneb Zara ja Massimo Dutti kaubamärkide omanikuna.

Loe edasi

Dec 19

Loobu eesmärkidest

By Marko Rillo

Aasta lõpuks antakse ikka lubadusi uueks aastaks. Püstitatakse uusi eesmärke. Soovitan sellest loobuda. Loe, et miks. Artikkel ilmus Äripäeva Juhtimise lisas 18.12.2017

Kootsid kasutavad erinevaid tehnikaid. GROW, RESULTS, ACHIEVE, OUTCOMES, FUEL või ARROW– nende kõikide olulisemaid elemente on eesmärgi sõnastamine. Kas eesmärk on ikka nii tähtis? Kujuta ette et tänasest oleks sul eesmärkide kasutamine keelatud. Kummaline tunne? Olen seda mõtteharjutust eri inimestega katsetanud.

Loe edasi

Nov 09

Kõige rohkem häid ideid tuleb neil, kellel tuleb kõige rohkem ideid

By Marko Rillo

Räägime Eestis sageli, et meil jääb riigina puudu ühtsest visioonist, mis meid edasi viib. Firmades jääb vajaka ambitsioonikusest. Pole piisavalt ideid, mille najal edasi liikuda. Kipume jääma kinni stampidesse. Adam Granti raamat „Originaalsus“ räägib loovgeeniustest.

Ka raamatu autor Adam Grant ise on geenius. Temast sai läbi ajaloo kõige noorem maailma juhtiva äriülikooli Wharton Business Schooli juhtimisprofessori tiitliga pärjatud mees. Sellal oli ta vaid 28-aastane. Grantis käib käsikäes tugev akadeemiline taust – ta on oma uuringute raames organisatsioonipsühholoogina süvitsi analüüsida erinevate tiimide toimimismehhanisme. Näiteks on ta uurinud motivatsiooni ja koostöövõime seoseid, analüüsinud meditsiiniõdede kalduvust üksi hakkama saada või siis üksteiselt abi küsida ning ka seda, millised on seosed töötajate vanuse ja motivatsiooni vahel.
Loe edasi

1 2 3 5